Chiar dacă „îmbunătățirea raportului de închidere” este probabil deja un obiectiv pentru orice organizație de vânzări, găsirea celor mai bune strategii pentru a crește ratele de câștig ar putea părea o prostie. Cu toate acestea, cu strategia potrivită și câteva instrumente perspicace care să vă ajute, echipa dvs. poate obține îmbunătățiri uriașe și profunde.
Încercați să puneți în practică aceste tactici încercate și adevărate pentru a crește procentul de victorie la nivel individual și de echipă:
– Recunoașteți problemele cu care se confruntă potențialii dvs.: sunt multe de spus despre agenții de vânzări care investighează în detaliu fiecare client potențial pentru a-și determina problemele specifice. Făcând eforturi suplimentare, aceștia sunt mai capabili să înțeleagă, să atragă, să simpatizeze și să implice potențialii clienți, precum și să dezvolte conexiuni autentice care îi vor duce la linia de sosire.
– Folosiți software-ul pentru a debloca informații despre starea conductei: fără software-ul adecvat, echipei dvs. poate fi dificil să își identifice greșelile. Transparența completă în canalul de vânzări este oferită de instrumente eficiente de execuție a vânzărilor, permițând directorilor, managerilor și vânzătorilor să vadă problemele și să ia măsuri corective înainte ca un contract să fie pierdut.
– Standardizați-vă procesul de vânzări: prin standardizarea și automatizarea fluxurilor de lucru în cadrul procesului de vânzări, oamenii de vânzări pot interacționa mai rapid cu mai mulți clienți potențiali, fără a compromite atenția individualizată care produce rezultate mai bune.