Folosind date, există o serie de tactici care pot fi folosite pentru a crește vânzările. Unele exemple sunt:
- Personalizare: dezvoltați campanii de marketing individualizate și sugestii de produse folosind datele clienților.
- Clienții pot fi împărțiți în mai multe grupuri în funcție de trăsăturile și comportamentele lor, iar fiecare grup ar trebui să aibă o strategie specifică de vânzări.
- Folosind modelarea predictivă, puteți identifica clienții care sunt cel mai probabil să facă o achiziție și să vă concentrați eforturile de vânzări asupra lor.
- Retargeting: redirecționați reclamele și promoțiile către persoane care și-au demonstrat interesul pentru produsele dvs. folosind informații despre comportamentul consumatorilor și istoricul achizițiilor.
- Utilizați informațiile despre cumpărături ale consumatorilor pentru a găsi șanse de upselling și cross-selling de produse conexe.
- Serviciu pentru clienți: oferind asistență pertinentă și în timp util, utilizați datele clienților pentru a îmbunătăți experiența serviciului pentru clienți.
- Informațiile despre clienți pot fi folosite pentru a proiecta și a supraveghea un program de loialitate care îi recompensează pe clienții fideli.
- Testați și aflați: pentru a determina care dintre metodele dvs. de vânzare are cel mai mult succes cu clienții dvs., utilizați testarea A/B sau testarea multivariată.