Instagram

Categorii

Cele mai citite

9 modalități de a crește productivitatea vânzărilor în echipele dvs.

32 1 scaled

Iată nouă metode, strategii și proceduri realizabile pentru creșterea productivității vânzărilor pe care le puteți utiliza pentru a începe imediat închiderea tranzacțiilor.

 

1. Examinați stiva IT și potriviți-o cu obiectivele de productivitate.

Fără obiectivele și instrumentele de vânzări care îl conduc, nu există productivitatea vânzărilor. Prin urmare, calibrul stivei tehnologice a agenților de vânzări are un impact mare asupra cât de productivi sunt.

Potrivit cercetărilor de pe LinkedIn, 73% dintre agenții de vânzări utilizează tehnologia pentru a închide tranzacțiile, iar dintre cei care o fac, 97% o văd ca fiind esențială pentru performanța lor.

Un flux de lucru inteligent de vânzări tech este dificil de pus împreună, totuși. Firma medie de vânzări utilizează zece instrumente, potrivit unui sondaj, dar un altul a constatat că profesioniștii din vânzări abia folosesc două treimi din stiva lor de tehnologie, invocând o lipsă de integrare relevantă a instrumentelor.


Nu este necesar să fie așa.


Începeți prin a evalua cerințele (sau obiectivele) companiei pentru a vedea dacă stiva de tehnologie le satisface pentru a crea împreună o stivă de tehnologie care îmbunătățește performanța oamenilor de vânzări. Examinarea stadiului afacerii tale și a resurselor pe care le ai la dispoziție este cea mai bună metodă de a face acest lucru.

Ești acum în etapele de startup, creștere sau maturitate?

Cerințele stivei tehnologice s-ar schimba în funcție de obiectivele din fiecare etapă de creștere și le vom prezenta pentru dvs.

Faza de pornire se caracterizează de obicei prin venituri mici, costuri inițiale semnificative, o echipă mică de vânzări și resurse financiare limitate. În această etapă, generarea mai multor clienți potențiali și atingerea unor rate de conversie ridicate ar trebui să fie prioritățile tale de top, deoarece acest lucru te va ajuta să strângi capital pentru compania ta și să avansezi în etapa de creștere.

 

Compania dumneavoastră se află în stadiul de creștere dacă s-a impus pe piață și are o bază considerabilă de clienți. Aici, ar trebui să vă concentrați asupra utilizării demonstrațiilor, studiilor de caz și vânzării de soluții pentru a încheia mai rapid acordurile.

Pentru a permite lucrătorilor de la distanță, stiva tehnologică trebuie să aibă integrări, să fie scalabilă și să ofere mai multă funcționalitate decât produsele gratuite.

În încheiere, un CRM all-in-one creat de și pentru agenții de vânzări, este alegerea noastră de top în această etapă (deoarece nu este doar un instrument ieftin pentru startup-uri, ci și unul dinamic, care este valoros în toate etapele de creștere a afacerii).

Câteva dintre caracteristicile noastre care cresc productivitatea vânzărilor sunt enumerate mai jos:

 

  • Cu acest instrument, puteți filtra perspectivele pe baza unor criterii prestabilite, cum ar fi geografia, starea clienților potențiali, interacțiunile recente și sursa. Vizualizări inteligente și liste dinamice de clienți potențiali: acest lucru permite echipei să prioritizeze și să țintească clienți potențiali care se încadrează în criteriile specificate.

 

  • Șabloane partajate, secvențe automate și e-mailuri în bloc: zilele de trimitere prin e-mail a fiecărui client potențial din listă separat sunt de mult apuse. Vă puteți personaliza e-mailul (la scară largă) și puteți viza perspectivele care vor fi cele mai receptive prin utilizarea trimiterii inteligente de e-mailuri în bloc către liste de clienți potențiali personalizați pe baza filtrării dinamice. Ca urmare, puteți proiecta cu ușurință programe cu impact ridicat și le puteți distribui la zeci de mii de perspective vizate în mod specific. În plus, puteți construi o serie de picurare folosind secvențele noastre de e-mail care trimit automat e-mailuri personalizabile către potențiali și clienți potențiali pe parcursul a câteva zile sau săptămâni.

 

  • Follow-Up-uri: Cu ajutorul sarcinilor noastre de urmărire cu un singur clic, memento-uri și instrumente de snoozing de e-mail, nu veți uita niciodată să verificați perspectivele în conducta dvs., chiar și după ce au părăsit secvențele automate de vânzări. Pentru a vă concentra asupra sarcinilor mai importante, vă vom reaminti personalului dumneavoastră când să urmărească.

 

  • Apelare încorporată: CRM-ul nostru este singurul de pe piață cu apeluri încorporate, ceea ce vă menține reprezentanții care lucrează la toate activitățile lor principale în interiorul unei singure aplicații, reducând și mai mult timpul petrecut. În plus, software-ul nostru predictiv de automatizare a apelurilor de apelare reduce semnificativ timpul pe care îl petreceți ascultând tonurile de apel. Echipa ta de vânzări poate contacta acum numeroase numere simultan, iar tehnologia dialerului predictiv recunoaște când o persoană în direct răspunde la telefon și conectează conversația cu cel mai apropiat reprezentant de vânzări disponibil.

 

În plus, puteți automatiza comunicarea la rece pe mai multe canale cu Răspuns, puteți gestiona contractele cu PandaDoc, puteți gestiona persoane și resurse cu UpWork și puteți programa întâlniri și demonstrații cu Demodesk.

Etapa de maturitate este ultimul pas. Piața ta s-ar fi micșorat în acest moment ca urmare a creșterii concurenței și a saturației pieței și te-ai fi impus ca unul dintre cei mai importanți jucători. În acest caz, principalele priorități ar trebui să fie creșterea contului, vânzarea încrucișată și vânzarea în sus.

 

 

2. Investește în procedura de onboarding pentru echipa de vânzări.

Practica de instruire a personalului de vânzări și integrarea acestora în sistemul și cultura companiei dumneavoastră este cunoscută sub numele de procesul de onboarding de vânzări.

Acesta le oferă tot ceea ce au nevoie pentru a avea succes în noua lor poziție, inclusiv cunoașterea obiectivelor și procedurilor de operare ale companiei dvs., asistență în configurarea infrastructurii IT și cunoștințe despre clienții și oferta dvs.

O zonă uniformă de onboarding este cea mai bună abordare pentru a reduce timpul de rampă, pentru a crește retenția angajaților și pentru a crește productivitatea.

Puteți lua următoarele măsuri pentru înregistrarea eficientă a vânzărilor:

 

  • Stabiliți o procedură structurată de înscriere a vânzărilor: Înscrierea pentru vânzări durează mai mult de o singură zi. În funcție de dimensiunea și verticalele industriei organizației dvs., poate dura câteva săptămâni, câteva luni sau chiar un an întreg. O procedură standardizată va face lucrurile mai ușoare. Realizarea unei liste de verificare a sarcinilor care trebuie finalizate într-o anumită perioadă de timp și furnizarea acesteia noilor angajați este o modalitate de a realiza acest lucru.

 

  • Asamblați stiva și stația de lucru IT: Am petrecut mult timp mai devreme discutând despre cum să evaluăm și să alegem o stivă de tehnologie pentru personalul de vânzări. Noul tău angajat de vânzări trebuie să fie instruit cu privire la utilizarea stivă tech eficient, printre altele. Rețineți că utilizarea inconsecventă a unei stive tehnologice este o cauză majoră a pierderii financiare și a productivității vânzărilor subpar.

 

  • Prezentați-le serviciului și produsului dvs.: includeți informații despre caracteristicile tehnice ale produsului dvs., inclusiv caracteristicile și beneficiile acestuia, precum și despre funcționalitatea și propunerile sale de valoare. În plus, aceasta este locația potrivită pentru a descrie punctele de durere ale clientului, categoriile de clienți și diferite tipuri de produse sau servicii. Există diferite modalități de a realiza acest lucru, inclusiv coaching unu-la-unu, seminarii, materiale de instruire sau potrivirea lor cu un alt angajat care are experiență cu firma sau produsul. Pentru referințe viitoare, ar trebui să oferiți, de asemenea, literatură de produs, cum ar fi cărți albe, broșuri și manuale de utilizare.

 

  • Impartaseste-le procedura ta de vanzare: Procedurile de obtinere a unor noi lead-uri, introducerea lor in CRM, cultivarea lead-urilor, notarea lead-urilor, finalizarea tranzactiilor si inscrierea de noi clienti ar trebui incluse in mod normal in procesul de vanzare. În plus, învățați-i cum să vă folosească CRM-ul și cum să livreze prezentări de vânzări, pitch-uri și demonstrații de produse.

 

  • Prezentați-le unui mentor: Aceasta este adesea o persoană cu care pot interacționa, pot pune întrebări și pot face umbră pentru a obține cunoștințe de primă mână despre modul în care se desfășoară lucrarea. Poate veni de la cei mai buni performeri de vânzări sau de la cei mai talentați membri ai echipei.

 

  • Ofera-le alocatii: Stabilirea obiectivelor unice și nivelul de performanță necesar este următorul pas. Informați-i cu privire la obiectivele pe care departamentul de vânzări le urmărește în prezent și la modul în care se încadrează poziția lor specifică. Apoi, specificați valorile precise pe care trebuie să le îndeplinească într-un anumit interval de timp și explicați consecințele eșecului de a face acest lucru (precum și recompensa de a face acest lucru). În loc să urmăriți veniturile pentru angajările noi, puteți urmări numărul de apeluri care urmează să fie plasate, numărul de demonstrații care urmează să fie programate sau numărul de întâlniri programate.

 

3. Planificați instruirea continuă a echipei de vânzări

De formare de vânzări ar trebui să fie în curs de desfășurare, mai degrabă decât un eveniment o singură dată. Reprezentanții dumneavoastră de vânzări sunt la curent cu cele mai noi metode și proceduri ideale, cu instruire continuă în vânzări. De asemenea, ajută la actualizarea formării anterioare.

Ei vor îmbunătăți capacitatea lor de a comunica, de a gestiona respingerea și de a vinde tehnici prin instruirea regulată în vânzări.

Deci, cum funcționează? Iată o explicație detaliată.

 

  • Stabiliți cerințele lor de formare: Cunoașterea cerințelor echipei dumneavoastră vă va permite să construiți proceduri de instruire care să le aducă beneficii. Pentru a realiza acest lucru, găsiți lacune de performanță pentru a obține idei pentru ceea ce ar trebui să acopere formarea dvs., apoi creați materiale de instruire și module care abordează aceste lacune.

 

  • Creați un program de instruire: determinați modul în care instruirea se va potrivi cu nevoile, resursele și structura organizațională pe termen scurt și lung a companiei dvs. Strategia ar trebui să prezinte obiectivele de formare, subiectele care trebuie acoperite și tehnicile de formare (de exemplu, ateliere în persoană, conferințe, module de cursuri online și webinarii).

 

  • Solicitare input: Solicitați feedback cu privire la modul în care instruirea afectează performanța participanților pentru a îmbunătăți sesiunile de instruire viitoare. Utilizați aceste informații pentru a vă îmbunătăți metodele și strategiile de instruire în vânzări.

 

4. Simplificați activitățile de rutină utilizând automatizarea vânzărilor

Automatizarea vânzărilor poate fi utilă dacă procesele repetitive consumă mult timp important.

 

După cum ilustrează diagrama de mai jos, treburile de rutină au un impact negativ semnificativ asupra productivității vânzărilor.

În ciuda îmbunătățirilor recente, acest grafic arată că reprezentanții de vânzări continuă să piardă mult timp. Timpul mediu pe care un agent de vânzări îl petrece vânzând a urcat cu 8%. Prin urmare, de ce ar cheltui cineva a cărui sarcină este să vândă – pentru a crește veniturile – doar 1/5 din timpul său executând această sarcină?

Pentru că majoritatea companiilor nu sunt în măsură să maximizeze producția. De ce agenții de vânzări nu și-au atins încă productivitatea maximă?

Faptul trist este că majoritatea echipelor de vânzări sunt ignorante de:

  • Cum să automatizați eficient locurile de muncă care nu sunt necesare
  • Când să externalizați sarcini care pot fi finalizate de asistenți sau contractanți care sunt plătiți mai puțin
  • Cum să vă instruiți angajații să grupeze mai puține sarcini critice în timp în blocuri de nefuncționare la sfârșitul zilei
  • Învățarea modului de a recunoaște ce sarcini pot fi automatizate, externalizate sau procesate în loturi este pe primul loc în atingerea acestor obiective.

Acesta este modul în care:

Automatizarea activităților non-critice pentru reprezentanții de vânzări

Alegeți activitatea dintr-una dintre categoriile din graficul de mai sus; se încadrează în planificare, administrare sau procesarea comenzilor? Acest lucru vă va ajuta să decideți ce locuri de muncă ar trebui să automatizeze reprezentanții dvs., în interesul productivității vânzărilor. Acestea sunt țintele ușor de căutat în timp ce căutați soluții de automatizare.

CRM-ul pe care îl selectați va avea un impact semnificativ asupra capacității dumneavoastră de automatizare, prin urmare merită să alegeți unul (cum ar fi Închidere) care vine preîncărcat cu funcții sofisticate de automatizare, cum ar fi înregistrarea apelurilor, automatizarea apelurilor și secvențe automate de urmărire a e-mailurilor.

Cu toate acestea, din ce în ce mai multe instrumente de vânzări sunt acum compatibile cu software-ul precum Zapier, care vă permite să conectați diferitele componente ale stivei tehnologice și să permiteți transferul ușor de date între ele în timp ce automatizați diverse operațiuni.

Utilizarea unui serviciu de planificare precum SavvyCal care are acces complet la calendar, de exemplu, poate automatiza procesul de urmărire a perspectivelor de la un eveniment și le poate solicita să programeze un apel. Cea mai bună parte este că SavvyCal va genera instantaneu un link Zoom pe care să-l utilizați atunci când vă întâlniți și se va conecta la Închidere pentru a vă sincroniza întâlnirile proaspăt programate.

 

Subcontractarea activităților low-vector

Chiar și cu automatizarea potrivită, dacă reprezentanții de vânzări petrec prea mult timp pe activități care nu au legătură cu vânzările, ar trebui să angajați fie un asistent administrativ intern, fie un asistent virtual pentru a vă ajuta cu sarcinile mai de rutină, cum ar fi programarea întâlnirilor demo, crearea de punți de pitch și crearea facturilor.

Dacă forța de vânzări este răspândită sau la distanță, angajați un asistent virtual pe bază de contract într-un fus orar care funcționează pentru dvs., pentru a determina dacă acea configurare organizațională vă poate satisface cerințele. Având asistentul de vânzări de lucru în același birou ca membrii echipei dumneavoastră (și proactiv pitching în atunci când există o nevoie) va duce, probabil, la o creștere uriașă a productivității în cazul în care echipa ta se bazează într-un singur loc.

 

Activități mai puțin sensibile la timp în bloc

Procesarea loturilor este gruparea activităților asociate care necesită resurse asociate (uneori repetitiv) pentru a le simplifica.

De exemplu, ar fi o utilizare mai eficientă a timpului pentru a lot toate vânzările tallying într-un singur bloc de timp la sfârșitul săptămânii, mai degrabă decât manual actualizarea raportului după fiecare nouă afacere se închide pe tot parcursul săptămânii, dacă ați fost responsabil de producerea unui raport săptămânal de vânzări pentru managerul dumneavoastră de a revizui.

Numeroase sarcini cruciale legate de vânzări care pot fi procesate în serie. Gândiți-vă la programarea e-mailurilor de urmărire manuală într-un singur interval de timp la începutul dimineții sau la apelurile de vânzări într-unul sau două perioade semnificative de timp. Acest lucru vă permite să intrați într-o stare de flux și să lucrați mai eficient.

 

5. Îmbunătățirea procedurii de notare a clienților potențiali

Reprezentanții de vânzări petrec mai puțin timp urmărind clienți potențiali răi atunci când clienții potențiali sunt mai buni. Nu există o metodă comună pentru notarea conduce, totusi. Trebuie să determinați ce este eficient pentru dvs.

 

În plus, alte elemente, cum ar fi mărimea echipei, venitul anual și sursa recomandării afectează modul în care este evaluat un client potențial și, în consecință, cât de repede contactează echipa noastră de vânzări un client potențial.

Un alt exemplu bun este sistemul de evaluare a clienților potențiali utilizat de Lead Pilot. Pe baza contactelor lor cu afacerea dvs., cum ar fi materialele pe care le citesc, site-urile pe care le-au vizitat, acțiunile pe care le-au întreprins pe site-ul dvs., conversațiile lor cu echipa de vânzări etc., acestea evaluează clienții potențiali pe o scară de la 1 la 100.

Apoi actualizează evaluările în timp real pe baza acestor întâlniri, precum și a informațiilor primite. Acest lucru vă permite să contactați o persoană de contact atunci când nivelul lor de implicare este la cel mai înalt nivel.

Iată o ilustrație. Să presupunem că aveți software de gestionare a călătoriilor pe piață, iar un potențial client face următoarele:

  • A efectuat o căutare pe web (să-i dăm un scor de 4)
  • Descarcat o carte electronică (da-i un 10).
  • Întrebat reprezentantul dumneavoastră de vânzări despre un loc de vacanta potențial (să dea acest lucru un 30)

Acest plumb are un 44 și este mult mai probabil să închidă vânzarea decât o perspectivă care a descărcat doar o carte electronică.

Includeți atât informații explicite (puncte de date precum dimensiunea firmei, segmentul industriei, titlul postului sau zona geografică), cât și informații implicite în modelul de evaluare a clienților potențiali pentru a crește acuratețea acestuia.

Scorurile implicite sunt produse prin urmărirea și observarea comportamentului perspectivei în plus față de ceea ce au spus despre ei înșiși, cum ar fi acțiunile perspectivei de gestionare a călătoriei în exemplul menționat mai sus.

În plus, acum puteți personaliza experiența potențialilor clienți pe site-ul dvs., pe baza scorului lor de clienți potențiali și a altor informații pertinente pe care le colectați folosind instrumente de personalizare a site-ului web, cum ar fi RightMessage. De exemplu, puteți scoate la suprafață cele mai pertinente oferte, puteți schimba titlurile și mărturiile pentru a vă raporta mai bine la industria lor particulară și puteți face mult mai mult.

Calitatea clienților potențiali la care personalul de vânzări are acces va fi în cele din urmă îmbunătățită considerabil de capacitatea dumneavoastră de a vă crește activitățile de evaluare a clienților potențiali. Acest lucru are un efect imediat asupra productivității vânzărilor.

 

6. Creșterea vânzărilor și marketing Coo

Generarea și conversia clienților potențiali sunt două componente esențiale ale productivității vânzărilor, care sunt afectate de alinierea vânzărilor și a marketingului.

Lipsa de aliniere poate duce la o problemă inter-funcțională în cazul în care agenții de vânzări sunt în imposibilitatea de a converti în mod eficient conduce, deoarece acestea sunt conduce greșit, și de marketing este confuz de ce tipuri de conduce pentru a aduce în. Eforturile tale de a-ți îndeplini obiectivele de vânzări sunt îngreunate de acest lucru.

Nu vă bazați însă doar pe cuvântul nostru. Potrivit sondajului, alinierea marketingului și a vânzărilor poate stimula abordările de marketing cu peste 200% și poate crește retenția clienților cu 38%.

În plus, deoarece este responsabilitatea marketingului să dezvolte instrumentele care permit vânzărilor să își îndeplinească sarcinile mai eficient și mai rapid, vânzările se vor lupta cu activarea vânzărilor dacă nu se realizează o aliniere adecvată.

Începeți prin a permite echipei de marketing să comunice cu echipa de vânzări lunar sau bisăptămânal pentru a vorbi despre calitatea clienților potențiali și pentru a examina rata de conversie a canalului. Apoi, marketingul poate proiecta teste pentru a vedea dacă poate modifica sursa de plumb (și calitatea).

Pentru a crea o strategie de marketing care să atragă cele mai calificate perspective, echipa de marketing are nevoie și de informații pregătitoare din partea echipei de vânzări. În plus, au nevoie de ea pentru a produce materiale personalizate de activare a vânzărilor.

Acest lucru se datorează faptului că într-o lume în care marketingul este condus de punctele de durere ale consumatorilor, întrebările, preocupările și variabilele de satisfacție ale clienților contribuie la o fundație puternică de marketing. Agenții de vânzări, care se ocupă zilnic de ei, sunt singurii care sunt mai informați despre asta.

În schimb, marketingul poate prezenta campanii viitoare, conținut de blog care este în pregătire, oferte care vor fi promovate pe parcursul săptămânii următoare și poate colecta informații din vânzări la fiecare nivel în timpul întâlnirilor între echipe.

Creați un Document Google partajat pentru echipa de vânzări, astfel încât aceștia să poată adăuga rapid idei sau materiale de studiu de caz ori de câte ori încheie o conversație cu o perspectivă nouă pentru marketing. Acest lucru va avansa procesul de brainstorming de conținut.

Cu toate acestea, sunteți liberi să dezvoltați modul de colaborare, indiferent de modul în care considerați de cuviință. Adevărata provocare este în asigurarea schimbului de valoare necesar pentru ca această aliniere să reușească.

Puteți face acest lucru mai ușor, permițându-le să lucreze împreună la următoarele proiecte:

 

  • Dezvoltarea unui profil perfect pentru consumatori
  • Identificarea problemelor pe care le au clienții
  • Împărțirea clienților potențiali în funcție de rata de conversie
  • Monitorizarea apelurilor de vânzări
  • Examinarea comportamentului anterior al clienților pentru a identifica tendințele
  • Topografierea clienților din două departamente
  • Partajarea datelor și a analizelor
  • Analiza ratei de conversie pe canale
  • Privind sursele de plumb

Acest lucru va oferi un flux constant de clienți potențiali de calitate superioară, cu o șansă considerabil mai mare de conversie.

 

7. Utilizați scripturi și șabloane de vânzări

Orice strategie pre-scris, întrebări, puncte de discuție, și structurile de discuții pe care profesioniștii dumneavoastră de vânzări și agenții de telemarketing folosi atunci când vorbesc cu perspectivele sunt menționate ca un script de vânzări (de asemenea, cunoscut sub numele de un script de asteptare la rece).

Din cauza tonului lor impersonal și a lipsei de individualitate, scenariile de vânzări primesc uneori un rap slab.

Dar atunci când sunt utilizate în mod corespunzător, scripturile și șabloanele de vânzări pot stimula creșterea vânzărilor. Printre numeroasele lor avantaje se numără:

  • Furnizarea de cunoștințe practice vânzătorilor.
  • Asistarea lor în a răspunde la întrebări frecvente.
  • Permițându-le să facă un pitch distinctiv, ademenitor pentru binele sau serviciul tău.

Permițând agentului de vânzări în rampă să facă pitch-uri eficiente de produse și să orienteze discuțiile cu perspectivele, având unul la îndemână îi poate ajuta, de asemenea, să intre în acțiune mai repede.

Cel mai important lucru de reținut este că nu trebuie să fie folosit literal; mai degrabă, ar trebui să fie folosit ca un cadru general pentru a-i ajuta pe ei și pe potențialii clienți să-și structureze discuțiile.

În consecință, vă sfătuim să utilizați scripturi și șabloane de vânzări. Scripturile noastre de vânzări gratuite sunt disponibile aici. Aici este un ghid cu privire la modul de utilizare a script-uri de vânzări în același timp.

  • Personalizați fiecare apel de vânzări; nereușind să facă acest lucru va duce aproape întotdeauna la o suspendare. Pentru a ști cum să începeți o conversație și să o păstrați, faceți-vă temele despre perspectivă înainte de a efectua un apel de vânzări. Puteți utiliza informațiile pe care le-au furnizat ca punct de plecare, precum și să le cercetați pe ei și compania lor pe social media, pentru a obține un sentiment de zone de durere suplimentare și pentru a identifica elemente subtile și nu atât de subtile care le pasă.
  • Ar trebui să fie bazată pe valoare. „Încă nu îți vinzi produsul”, după cum spune Steli Efti. Obțineți-le consimțământul pentru a vorbi cu tine mai departe inițial, asta e ideea. Arătați-le importanța apelului și avantajele următorilor pași, cum ar fi întâlnirea, demonstrația și apelul de descoperire.
  • Creați o formulă eficientă: Existența unei formule încercate și adevărate pentru diferite scenarii este una dintre cele mai bune metode pentru a evita poticnirea în timp ce utilizați un script de vânzări. Reprezentanții de vânzări vor înțelege apoi cum să continue o discuție.

 

8. Nu mai participați la întâlniri inutile

Când există prea multe întâlniri, productivitatea vânzărilor are de suferit. În realitate, ele au efectul exact opus și au fost scrise numeroase articole despre dezavantajele întâlnirilor inutile.

Când aveți întâlniri unu-la-unu, profitați la maximum de ele având o agendă foarte clară, rămânând la sarcină și evitând subiectele secundare, dacă puteți. Încheiați întâlnirea mai devreme și lăsați-vă reprezentantul să se întoarcă la vânzare dacă puteți finaliza totul în program fără a pierde o bătaie.

Stabilirea unei agende și asigurarea faptului că conversația este relevantă pentru toți cei din sală sunt esențiale în timpul întâlnirilor de grup.

Rularea unei revizuiri a conductelor, de exemplu, poate fi destul de benefică pentru reprezentantul ale cărui conduce sunt procesate și evaluate. Pentru restul echipei de vânzări, este în mare parte o pierdere de timp, deoarece ei pot învăța aproape nimic prin simpla ascultare fără a participa la dialog.

Atunci când trimiteți invitații la întâlnire, urmați „prezența minimă posibilă” maximă și luați în considerare dacă o întâlnire poate fi evitată printr-un simplu e-mail.

 

9. Monitorizați-vă dezvoltarea

Trebuie să monitorizați productivitatea vânzărilor dacă doriți să știți dacă eforturile dumneavoastră dau roade. După fiecare modificare reușită a abordării productivității vânzărilor, evaluați-vă rezultatele.

Amintiți-vă că, dacă nu măsurați, nu puteți reuși. Utilizarea echipamentului corespunzator este primul pas in masurarea precisa.

Cu ajutorul soluțiilor noastre de raportare, puteți reduce distragerile raportării ultra-complexe și vă puteți concentra doar pe informațiile care vă vor permite să vă creșteți veniturile.

CRM-ul potrivit va fi construit pentru a vă ajuta echipa să îmbunătățească productivitatea vânzărilor la fiecare pas, de la monitorizarea imaginii de ansamblu complete a conductei echipei până la zoom-ul și detectarea lacunelor în care perspectivele tind să cadă din pâlnia de vânzări, la măsurarea performanței individuale și multe altele.