Instagram

Categorii

Cele mai citite

Ce este Lead Scoring, mai exact?

Feb Business 9 scaled

Primul pas în crearea unei caracteristici viabile minime este definirea acesteia. Cum ar fi ce este și cum poate ajuta la rezolvarea oricăror probleme care există deja. Pentru a crea un program de punctare a clienților potențiali, am întrebat astfel:

Cum funcționează Lead Scoring?

În funcție de criteriile bazate pe comportamentul clientului și nevoile lor de afaceri, Lead Scoring atribuie un scor fiecărui client potențial. În esență, identifică potențialii care sunt cei mai importanți de urmărit și convertit.
Dezvoltarea conceptului de scoring pentru clienți potențiali pentru tranzacțiile business-to-business: o idee trece printr-un proces de modelare și perfecționare între a fi propusă și a fi pusă în practică.
Am început să schițăm criteriile de punctare a clienților potențiali. Utilizatorul poate modifica apoi scorurile în conformitate cu cerințele sale datorită unui Score Builder pe care echipa noastră l-a proiectat pentru programul de scoruri potențiale.
Datele din diferite formulare ar trebui colectate, iar punctajele ar trebui acordate prin interfața cu aplicații externe.

Crearea mișcării:

Am stabilit un program de dezvoltare și am început să construim prototipul software-ului de scoring. Ne-am întrebat clienții dacă funcționalitatea este viabilă înainte de a începe procesul de inginerie.
În cele din urmă, am pus funcționalitatea la dispoziția consumatorilor noștri, am urmărit cum a funcționat programul de punctare potențială și am făcut ajustări ca răspuns la comentariile lor. Pentru a ne asigura că funcționalitatea funcționează conform intenției, am monitorizat și examinat suplimentar cifrele de utilizare.

Cum poate Lead Scoring la întalnirile business-to-business să îmbunătățească experiența clientului?

• Capacitatea utilizatorului de a personaliza platforma de scoruri potențiale este flexibilă.
• Identifică perspectivele cu cea mai mare valoare.
• Generează de două ori mai mulți bani.
• Reduce timpul de răspuns.

Pentru clienții noștri, programul automat de punctare a clienților potențiali a fost o salvare, deoarece le-a permis să economisească atât de mult timp și efort. Ei au putut, de asemenea, să determine rapid care clienți potențiali aveau cele mai mari șanse de a deveni clienți.
Rata de conversie pentru clienții noștri a crescut semnificativ, iar aceștia sunt destul de mulțumiți de rezultate. Cu ajutorul software-ului de punctare a clienților potențiali, aceștia pot acum urmări cu încredere cei mai apreciați clienți potențiali, fără a-și face griji cu privire la clienții potențiali nedoriți.