Instagram

Categorii

Cele mai citite

Cele mai bune patru repere ale mele de planificare pentru a menține cursul.

My top four planning benchmarks for staying on course.

1. Scenarii de planificare

Planificarea scenariilor implică întregul lanț de aprovizionare și depășește ultimul mile (venituri). Pentru a garanta că eforturile de replanificare permit organizației să se dezvolte, este mai important ca niciodată să înțelegem implicațiile volatilității și schimbărilor în întreaga afacere, de la un nou logo la extindere și reînnoiri.

Pentru majoritatea firmelor de vânzări, aceasta poate include luarea în considerare:

• Întâlnirile sunt programate și ținute
• Întâlniri organizate: oportunități adecvate.
• Conversia clienților potențiali în oportunități pe canal/segment
• Putere de cumpărare
• Șansa calificată s-a încheiat cu o victorie.

2. Backtesting

Începeți prin a dezvolta un model de predicție care se bazează pe măsurătorile dvs. reale, mai degrabă decât pe numeroasele scenarii pe care le-ați prezis. Multe echipe trec peste această fază, dar este important să determinați dacă replanificarea este posibilă înainte de a trece mai departe.

3. Schimbați administrația

Liderii ar trebui să sincronizeze întreaga companie, de la dezvoltarea vânzărilor la marketing și până la C-Suite, după reevaluarea situației lor. Ar trebui apoi să se concentreze asupra a ceea ce va reuși și să elimine loviturile de la distanță.

 

4. Aplicare

Directorii de venituri trebuie să se gândească la cum să-și pună în aplicare strategiile de dezvoltare pe termen lung la fiecare nivel al companiei. Va eșua dacă operaționalizarea schimbării îi copleșește pe liderii din prima linie.

Nevoia de aliniere a executivului și de acceptare necesită o înțelegere comună a riscurilor implicate și a capcanelor de evitat. Directorii de vânzări își pot concentra apoi eforturile pe promovarea dezvoltării durabile.