Deși se concentrează pe fazele timpurii ale călătoriei cumpărătorului, implicarea prospectului este o componentă mică, dar semnificativă, a puzzle-ului total al implicării în vânzări. Disponibilitatea concurenței în această etapă a pâlniei și creșterea recentă a așteptărilor cumpărătorilor sunt două obstacole majore care ar putea împiedica vânzătorii să angajeze cu succes prospecții.
Sugestii pentru angajarea prospecților
Din fericire, există câteva strategii de top pe care le puteți utiliza pentru a crește gradul de implicare a prospecților.
- Alegeți cumpărătorii potriviți – Aruncarea unei plase cât mai largi ar putea fi reacția dumneavoastră inițială, dar făcând acest lucru poate duce adesea la irosirea timpului care ar putea fi mai bine folosit pentru a angaja prospecți de mare valoare sau pentru a încheia mai multe afaceri. Vă puteți adapta mai eficient strategiile de angajare pentru întâlniri mai benefice atunci când încercați să înțelegeți problemele, obiectivele și motivațiile clienților dumneavoastră ideali.
- Implementați o strategie omni-canal. Prioritizarea preferințelor clienților dvs. este crucială, iar acest lucru este valabil și pentru potențialii dvs. clienți. Nu vă restricționați potențialul concentrându-vă toate eforturile de informare într-un singur domeniu, deoarece diferite persoane doresc să se conecteze în moduri diferite. Mai degrabă, combinați e-mailurile cu apelurile, videoclipurile și angajamentele din social media pentru a vă asigura că ajungeți la prospecții dvs. în modul în care le place să fie contactați.
- Nu vă bazați doar pe CRM-ul dumneavoastră – Deși sistemul dumneavoastră CRM este excelent pentru colectarea și stocarea datelor despre clienți și a informațiilor despre activitate după ce finalizați o vânzare, acesta nu este echipat cu toate caracteristicile pe care le doriți pentru a implica cu succes prospecții. Ar trebui să utilizați o tehnologie care poate gestiona acțiuni de sensibilizare de mare valoare, să interacționeze cu alte sisteme pentru un flux de lucru simplificat și să asigure o urmărire eficientă a prospecților, pe lângă instrumentul dumneavoastră CRM.