Deși pare simplu în principiu, construirea unei relații cu clientela dumneavoastră necesită timp. Iată câteva dificultăți pe care le-ați putea întâmpina în timpul procesului și strategii viabile pentru a le depăși.
Descoperirea de noi industrii
Deși este posibil să aveți o cunoaștere generală a unei anumite verticale, este esențial să înțelegeți și subtilitățile, terminologia de specialitate și mediul concurențial. Pentru a obține o înțelegere mai profundă a afacerii clientului dumneavoastră, citiți articole de blog, urmăriți videoclipuri pe YouTube de la surse și întreprinderi de renume și urmăriți experți din industrie. Această diligență vă poate ajuta să preveniți dificultățile viitoare legate de sectorul dvs. și vă oferă o perspectivă pentru tipurile de provocări cu care se pot confrunta clienții dvs.
Alegerea părților interesate adecvate
Localizarea candidatului ideal în cadrul unei organizații ar putea fi ca și cum ai căuta un ac în carul cu fân. Nu toată lumea are timp să vorbească cu dumneavoastră, iar cei care au timp s-ar putea să nu facă parte nici măcar din procedurile utilizate pentru a lua decizii. Asigurați-vă că clienții cu care intrați în contact sunt capabili și dispuși să colaboreze cu dumneavoastră pentru a-și îndeplini obiectivele generale. Părțile interesate corecte sunt esențiale pentru a obține datele sau analizele necesare, pentru ca strategiile de vânzări și marketing să fie aprobate și multe altele.
Recunoașteți conturile clienților dvs.
Multe întreprinderi pot ascunde de la început informații despre cifrele de vânzări, problemele interne și rivalii lor. Datele necesare pentru a elimina lacunele și a sugera un plan strategic solid pot fi colectate rapid cu ajutorul chestionarelor, al șabloanelor și al software-ului bazat pe conturi (ABM).