Nu duceți lipsă de sugestii în acest moment despre cum să vă îmbunătățiți programul de marketing prin e-mail. După cum probabil ați observat, posibilitatea de a măsura în mod eficient ceea ce funcționează și ceea ce nu este crucial pentru a vă da seama când să trimiteți e-mailuri de afaceri. La ce bun este schimbarea timpilor de trimitere pentru buletinele informative prin e-mail dacă nu vă monitorizați succesul și nu obțineți informații utile? Corect?
Corect! Din acest motiv, am creat o listă utilă care vă va permite să colectați date și să sporiți eficiența campaniilor de e-mail.
- Interacțiunea prin e-mail
Ar trebui să combinați deja informarea prin e-mail cu restul activităților de vânzări, inclusiv e-mailuri, postări pe rețelele sociale, programe de recomandare, marketing digital și multe altele, dacă sunteți inteligent (și știm că sunteți).
Utilizând o secvență de apelare pe mai multe canale, puteți realiza strategia de imagine de ansamblu care stimulează implicarea și crește veniturile în general. O astfel de secvență nu numai că explică ce să faceți și când să o faceți, dar vă permite, de asemenea, să urmăriți rezultatele tuturor eforturilor dumneavoastră într-o singură locație.
Acest lucru implică faptul că, pe lângă containerizarea măsurării interacțiunii prin e-mail, ar trebui să o măsurați și în funcție de modul în care apelurile și e-mailurile anterioare au afectat-o. Analizele utilizatorilor finali care vă informează cum să îmbunătățiți e-mailurile și alte tipuri de marketing vor deveni din ce în ce mai relevante pe măsură ce trece timpul.
- Rata de dezabonare
Aceasta este o valoare importantă, deoarece vă permite să știți dacă există zile sau momente în care persoanele nu sunt interesate să participe, ceea ce îi poate determina să se dezaboneze.
Luați în considerare cazul în care rata de dezabonare este.4% și trimiteți în mod constant e-mailuri la mijlocul săptămânii. Cu alte cuvinte, pierdeți.4% din listă pentru fiecare e-mail pe care îl trimiteți. Această rată procentuală este sănătoasă și se încadrează bine în intervalul acceptat.
Într-un experiment, să presupunem că începeți să trimiteți e-mailuri vineri și dintr-o dată rata de dezabonare crește la 1,2%. Ce vă spune acest lucru? Că până vineri s-ar fi săturat.
Ca și alte valori, aceasta este, de asemenea, destul de acționabilă. Testați din nou mâine!
- Rata de clicuri pentru a deschide
Din moment ce urmăriți dezabonarile, ar trebui să păstrați, de asemenea, file cu privire la numărul de destinatari care vă vizualizează e-mailurile și câți dintre ei fac clic pe CTA.
Este posibil să ajungă la o pagină de destinație prin intermediul CTA și să obțină un ghid gratuit acolo, sau le poate trimite la o pagină de produs unde pot afla mai multe despre cel mai recent aparat de fabricare a berii sau foarfece de grădinărit de ultimă generație.
Aceste măsurători oferă date cruciale. Câte persoane au fost atrase de linia de subiect a e-mailului și de textul de previzualizare este indicat de rata de deschidere. Rata de clic pentru deschidere indică câți destinatari ai e-mailului au fost suficient de inspirați pentru a face clic pe CTA dintre cei care l-au deschis efectiv. Urmăriți cine a făcut, de fapt, o achiziție ca răspuns, desigur.
- Linii de subiect pentru e-mail
Liniile de subiect sunt foarte importante. Acestea sunt cel mai mare indicator dacă cineva vă va deschide e-mailul sau pur și simplu îl va șterge, așa cum am menționat deja. Acest lucru este valabil dacă o persoană are un inbox gol și îl menține în acest fel în mod sistematic sau dacă are un inbox distrus și pur și simplu scanați-l pentru „lucrurile bune”.
Oamenii au mult prea multe opțiuni în societatea agitată și conectată de astăzi. Ei caută în mod constant metode de simplificare și diminuare a dezordinii. Puteți anticipa, probabil, care nu va fi pe reducerea dezordine și simplifica lista în cazul în care liniile de subiect sunt triste. Tu, asta-i drept!
Curățați imediat acele linii de subiect. Puteți obține inspirație chiar aici, dacă aveți nevoie de ea. Apoi, începeți testarea A / B. Rețineți că singura variabilă pe care ar trebui să o modificați în timpul acestor teste este linia de subiect.
Urmăriți eficiența fiecărei linii de subiect în timp ce le încercați, apoi începeți să concurați cele mai eficiente. Miza este mult mai mare decât înfrângerea lui Dwayne în contabilitate și este similară cu un turneu March Madness, dar pentru marketingul prin e-mail.
- Diviziunea audienței
Nu în ultimul rând, ar trebui să vă împărțiți publicul în mai multe grupuri. Există numeroase metode pentru a face acest lucru, cum ar fi:
- Reședința lor
- Care este vârsta lor?
- Care dintre ofertele tale preferă?
- Cât de mult feedback ai primit anterior de la ei
- În ce sector lucrează, fie că sunt paznici sau factori de decizie etc.
Puteți trimite e-mailuri în mod eficient dacă le segmentați corect. Nimeni nu își pierde timpul și nu riscați să pierdeți abonați. În plus, aveți o probabilitate considerabil mai bună de a le ușura de o problemă.
Puteți perfecționa specificul fiecărui segment de public pe măsură ce aflați mai multe despre timpii de trimitere ideali. Ca urmare, cu cât datele sunt mai specifice și cu atât mai bine le puteți comercializa.
- Utilizați resurse pentru a vă îmbunătăți e-mailurile de vânzări
Ați observat, probabil, că există o mulțime de aritmetică implicate în tot acest articol.
Trebuie să monitorizați rata de răspuns pentru diferite zile și ore ale săptămânii, valori de referință pentru deschideri și clicuri, precum și vânzări și dezabonari. Atât de multe cunoștințe, ca să nu mai vorbim de volumul de date pe care un departament tipic de vânzări le procesează de obicei în fiecare săptămână, depășește capacitatea minții umane.
Din acest motiv, este esențial să folosiți tehnici și tehnologii inteligente pentru a spori eficiența marketingului prin e-mail în general. Aveți nevoie de un mecanism pentru a echilibra totul, indiferent dacă gestionați scripturi de vânzări și șabloane de e-mail, construiți o secvență de automatizare cu un anumit număr de e-mailuri sau analizați ratele de succes.
Close, vă rugăm, CRM-ul nostru ajută la gestionarea și automatizarea procesului de e-mail de vânzări, pe lângă determinarea momentelor ideale pentru a trimite e-mailuri. Din acest motiv, atât de multe companii ne încredințează nevoile lor de apelare, trimitere de e-mailuri și instruire a reprezentanților de vânzări.
Doriți să aflați mai multe despre modul în care Close vă poate ajuta să creați campanii de e-mail care au performanțe mai bune? Activați versiunea de încercare gratuită de 14 zile astăzi. De asemenea, puteți vizualiza o versiune de încercare de 10 minute sau puteți consulta resursele noastre gratuite, cum ar fi ghidul nostru cuprinzător al cumpărătorului CRM.