Instagram

Categorii

Cele mai citite

Cum să utilizați marketingul prin e-mail pentru a crește vânzările online

corporate management strategy solution branding concept scaled

Una dintre cele mai bune metode de a intra în legătură cu potențiali clienți și de a crește vânzările online este prin email marketing. Puteți dezvolta conexiuni cu abonații dvs., puteți crește recunoașterea mărcii și, eventual, puteți crește conversiile, oferindu-le comunicații țintite și personalizate. Vom trece printr-o serie de tactici în această postare pentru utilizarea marketingului prin e-mail pentru a crește vânzările online.

În primul rând, trebuie să creați o listă de e-mail solidă. Obținerea detaliilor de contact ale persoanelor care probabil îți vor cumpăra bunurile sau serviciile și care sunt interesate de acestea înseamnă asta. Pentru a colecta adrese de e-mail pot fi folosite mai multe metode, inclusiv înscrieri pe site-ul dvs. web, campanii de social media și înscrieri în magazine.

Segmentarea persoanelor de contact după ce aveți o listă a acestora este crucială. Folosind segmentarea, vă puteți separa lista în mai multe categorii în funcție de trăsături precum datele demografice, achizițiile anterioare și hobby-uri. Acest lucru vă permite să furnizați comunicații care sunt mai precis direcționate și adaptate în mod unic, ceea ce poate duce la rate crescute de deschidere și de clic și, eventual, mai multe vânzări.

Utilizarea unui subiect concis și care atrage atenția este o metodă crucială pentru creșterea vânzărilor online prin marketing prin e-mail. Deoarece subiectul dvs. va fi primul lucru pe care îl văd abonații dvs., este esențial ca acesta să le stârnească interesul și să îi oblige să deschidă e-mailul. Un subiect puternic va fi specific, pertinent și va exprima o urgență.

În plus, esențial pentru creșterea achizițiilor online este conținutul e-mailurilor tale. E-mailul dvs. ar trebui să aibă un branding curat, consistent și să fie atractiv din punct de vedere estetic. Un îndemn puternic la acțiune care să motiveze abonatul să facă o achiziție ar trebui inclus în mesaj, care ar trebui să fie direct și la obiect. Un sentiment de exclusivitate ar trebui să fie, de asemenea, prezent, fie printr-o promoție limitată în timp, fie printr-o reducere rezervată doar abonaților de e-mail.

O altă componentă importantă a marketingului prin e-mail este personalizarea. S-a demonstrat că e-mailurile personalizate au rate mai mari de deschidere și de clic, precum și rate de conversie mai mari. Efectuarea de recomandări bazate pe achizițiile sau interesele anterioare ale unui abonat este un exemplu de personalizare. Un altul este includerea numelui abonatului în linia de subiect sau în conținutul e-mailului.

Utilizarea e-mailurilor de coș abandonate este o altă metodă de creștere a cumpărăturilor online prin email marketing. Un abonat care a adăugat lucruri în coșul de cumpărături online, dar nu a încheiat tranzacția, primește un e-mail pentru coșul abandonat. Aceste e-mailuri pot servi drept reamintire a lucrurilor pe care abonatul le are în coșul de cumpărături, precum și o invitație de a profita de o anumită ofertă sau de un stimulent.

În plus, marketingul prin e-mail poate fi utilizat pentru vânzarea încrucișată și creșterea bunurilor. Puteți trimite unui abonat un e-mail cu un articol înrudit sau un supliment care ar merge bine cu achiziția lui, de exemplu, dacă tocmai ar fi făcut o achiziție. Vânzările ar putea fi crescute și valoarea medie a comenzii ar putea crește ca urmare.

În cele din urmă, este esențial să monitorizați și să evaluați eficiența marketingului prin e-mail. Acest lucru vă va permite să determinați care tehnici sunt eficiente și care nu și să faceți modificările necesare. Pentru a evalua eficacitatea eforturilor dvs., utilizați indicatori precum rata de deschidere, rata de clic și rata de conversie.

În cele din urmă, marketingul prin e-mail este o strategie eficientă pentru creșterea achizițiilor online. Puteți să îmbunătățiți ratele de deschidere și de clic, să încurajați conversiile și, în cele din urmă, să creșteți vânzările prin dezvoltarea unei liste de e-mail solide, segmentarea persoanelor de contact, folosind o linie de subiect concisă și atrăgătoare și personalizându-vă conținutul. Fii mereu cu ochii pe rezultatele eforturilor tale, evaluează-le și adaptează-te după cum este necesar.