1. Inteligență și viziune
Înainte de a interacționa cu potențialii consumatori, agenții de vânzări pot beneficia foarte mult de pe urma informațiilor despre vânzări. deoarece oferă o imagine de ansamblu cuprinzătoare asupra clientului, a dorințelor și a cerințelor sale. Veți parcurge un drum lung în dezvoltarea unei relații cu consumatorul făcând acest pas simplu, dar crucial.
2. Instruire Tango
Reprezentantul de vânzări ar trebui să fie curios de tehnologie și să simtă nevoia să o studieze. Lead-urile ar trebui monitorizate și ar trebui urmărite pe diverse platforme împreună cu activitatea lor. În plus, trebuie să fii conștient de stadiul în care se află un anumit lead. Activitățile de îmbogățire a datelor ajută la determinarea conturilor care ar fi ținte ideale și care sunt domeniile lor de interes. Fiecare reprezentant de vânzări ar trebui să respecte acest lucru ca fiind unul dintre principiile fundamentale ale inteligenței vânzărilor.
3. Raționament în timp real
Reprezentanții de vânzări inteligenți ar trebui să aibă ocazional încredere în instinctul lor pentru a face alegerile corecte. Ca regulă generală, contractul este adesea încheiat de reprezentantul de vânzări care contactează mai întâi un prospect. Informațiile de vânzări în timp real pot ajuta reprezentantul de vânzări să încheie tranzacția într-o situație în care există prea multe date, dar puțină înțelegere.
4. Schimbare de gardă
Merită să fii angajat, să stabilești o conexiune și să comunici des cu clienții tăi. Veți fi printre primii care vor afla despre orice schimbări în factorii de decizie. În același timp, vei fi conștient de cine este următorul individ important. Acum aveți mai mult timp pentru a vă dezvolta conexiunea ca rezultat. În plus, arată afacerii că ești mai mult decât simplu cineva care dorește să-ți prelungească contractul; le dorești și tu bine.
5. O tranziție sezonieră
Atunci când există schimbări semnificative în sector, acesta emite un avertisment. Acest lucru vă oferă suficient timp pentru a notifica consumatorul dacă există modificări majore.
6. O ligă a lor
Când vine vorba de crearea și menținerea unei relații grozave cu un client, trebuie să fii informat despre mai mult decât despre evoluțiile sau anunțurile semnificative. Actualizările blogurilor sunt la fel de esențiale. De pe blogurile unui client, s-ar putea să descoperi multe despre ele. A ține pasul cu cele mai recente bloguri scrise de clienți sau rivali este crucială pentru elementul de informații despre vânzări.
7. Relația după Vânzare
După încheierea unei tranzacții, relația vânzătorului cu clientul continuă. Oferându-vă datele și informațiile necesare despre contactul permanent al clientului, informațiile despre vânzări vă vor permite să satisfaceți cerințele viitoare ale acestora. Cu câteva încercări, veți putea afla mai multe detalii cruciale despre clienții dvs. și veți putea crește vânzările. Fondatorul Hilton Hotels, Conrad Hilton, a remarcat „Succesul pare să fie legat de acțiune. Oamenii de succes continuă să se miște. Ei fac greșeli, dar nu renunță.”