Orice proces de vânzare trebuie să includă implicarea potențialilor clienți și a consumatorilor. Cu toate acestea, există obstacole care trebuie depășite pentru a realiza acest lucru în mod corect. S-ar putea să vă întrebați dacă este chiar posibil să creșteți efectul echipelor dvs. care se confruntă cu clienții și generează venituri din cauza ineficienței fluxului de lucru, a lacunelor de comunicare, a proliferării instrumentelor și a silozurilor de date.
Platforma de implicare în vânzări, aflată în centrul unei piețe de miliarde de dolari, este multiplicatorul de forță de care întreprinderile au nevoie pentru a stimula productivitatea și a îmbunătăți rezultatele la fiecare nivel al ciclului de vânzări. Sales engagement oferă informații care stimulează impulsul pentru toate obiectivele procesului pentru directorii de vânzări, managerii și reprezentanții. Fluxurile de lucru din diverse echipe și etape pot fi simplificate, favorizând sinergiile departamentale și sporind eficiența reprezentanților individuali.
Cum funcționează implicarea în vânzări?
Este important să înțelegeți pe deplin ce cuprinde angajarea în vânzări și cum diferă de alte concepte de vânzări înainte de a-l pune în practică. Convorbirile telefonice, e-mailurile și întâlnirile față în față sunt toate incluse în termenul „angajare în vânzări”, care se referă, de asemenea, la orice contact între reprezentanții de vânzări și clienți. Calitatea contactului și măsurile periodice de feedback și date sunt, de asemenea, componente esențiale ale angajamentului de vânzări, care depășește cu mult contactele convenționale.
90% dintre liderii de vânzări declară că doresc să investească în tehnologii care să sprijine implicarea mai eficientă a reprezentanților lor în relația cu prospecții și clienții, ceea ce demonstrează creșterea exponențială a pieței tehnologiilor de implicare în vânzări. Având în vedere că organizațiile care își implică eficient consumatorii au performanțe cu 23% mai bune decât rivalii lor, înregistrează o reducere cu 63% a fluctuației clienților și câștigă o cotă de piață cu 55% mai mare, acest lucru este logic.
În special, pentru managerii de vânzări, vânzătorii și echipele de marketing deja foarte ocupate, implicarea în vânzări ar putea părea un ideal de neatins fără procesele și instrumentele de asistență potrivite. Prin urmare, în efortul de a-și alinia echipele, de a spori vizibilitatea proceselor și de a stimula predictibilitatea rezultatelor comerciale, un număr tot mai mare de firme utilizează acum tehnologia de angajare a vânzărilor.