Gestionarea ofertelor pentru echipele de vânzări nu este deloc o idee nouă, dar mulți încă se luptă cu ea. Poate fi o provocare și consumatoare de timp pentru managerii de vânzări și reprezentanți să țină evidența tuturor pieselor aflate în mișcare în numeroase cicluri de vânzări simultane. Multe echipe de vânzări consideră că este o problemă majoră, în special cele cărora le lipsește vizibilitatea și cunoștințele aprofundate necesare pentru a evalua în mod eficient starea de sănătate a tranzacțiilor.
Dar mizele sunt mari, deoarece performanța reprezentanților de vânzări depinde de capacitatea lor de a identifica riscul tranzacției și de a lua măsuri proactive, bazate pe date. Folosirea tehnicilor de vânzare manuale depășite sau acționarea numai pe baza intuiției nu va reduce. Pentru a obține o perspectivă reală asupra pipelinei, a scăpa de treburile laborioase și laborioase care le încetinesc și pentru a schimba rapid cursul atunci când o afacere începe să se îndrepte spre sud, vânzătorii au nevoie de procese și instrumente de încredere.
Introduceți managementul tranzacțiilor, care, atunci când este integrat în mod corespunzător în procesul de vânzări, poate oferi echipelor de vânzări o mai bună înțelegere a stării potențialilor din pipeline și le poate permite să se miște rapid pentru a îmbunătăți rezultatele. Toate aspectele managementului tranzacțiilor vor fi acoperite în acest articol, inclusiv avantajele, tehnicile practice de implementare și câteva instrumente auxiliare puternice.
Managementul tranzacțiilor – ce este?
Managementul tranzacțiilor descrie procedurile și echipamentele pe care o echipă de vânzări le folosește pentru a aranja, monitoriza, controla, prioritiza, examina și derula tranzacțiile în curs de dezvoltare. Este o strategie metodică de evaluare a stării fiecărui acord și de a depune eforturi practice pentru a le duce la o încheiere cu succes.
Un cadru eficient pentru succesul vânzărilor este asigurat de un management adecvat al tranzacțiilor, care este esențial. Liderii și vânzătorii pot înceta să acționeze impulsiv și să înceapă să facă progrese reale, repetabile, care se bazează pe fapte, atunci când au o perspectivă generală asupra fiecărei fațete a fiecărei meserii și o înțelegere clară a modului de a aborda dificultățile inevitabile.
Conexiunile de lungă durată și benefice cu clienții sunt, de asemenea, facilitate de administrarea eficientă a tranzacțiilor. Clienții sunt în permanență conștienți de obiectivele și termenele limită asociate cu procesul de achiziție și știu întotdeauna ce să anticipeze atunci când interacționează cu compania ta. Clienții care beneficiază de acest lucru sunt mai fericiți, mai încrezători și mai probabil să se întoarcă.