Îți risipesti timpul pe clienți potențiali care probabil că nu vor converti și vă vor aduce bani?
Nu este o surpriză!
Alege care sunt clienții potențiali înalt calificați ,poate fi dificil atunci când unui reprezentant de vânzări i se oferă atât de mulți clienți potențiali. Și mulți oameni ajung să-și piardă timpul cu clienți potențiali care nu sunt cu adevărat calificați.
Organizațiile produc în medie 1.877 de clienți potențiali în fiecare lună, conform programului. Cu toate acestea, generarea de lead-uri trece cu vederea un element crucial pentru obținerea unui randament substanțial al investiției.
În loc să aveți o mulțime de clienți potențiali de calitate scăzută, este de preferat să acordați prioritate clienților potențiali de mare valoare.
Calitatea clienților potențiali câștigă întotdeauna asupra cantității de clienți potențiali.
Principalul obiectiv al echipei noastre de succes este de a oferi fiecărui client o experiență satisfăcătoare și profitabilă. Primim în mod obișnuit informații de la clienții noștri pentru a ne actualiza produsul și avem întotdeauna spațiu pentru dezvoltare pentru a le îmbunătăți experiența.
Investigăm posibilitatea unor noi funcții și descoperim probleme în comentarii. Răspundem la descrierile problemelor lor și mergem la lucru la orice sugestii viabile.
Problema:
Am aflat că unul dintre clienții noștri a avut o problemă de luni de zile prin comunicarea dintre echipa noastră de succes și acel client. Diferențierea între clienții potențiali cu potențial de conversie și cei fără s-a dovedit a fi o provocare pentru aceștia. Din păcate, ei petreceau mult timp făcând asta.
Clientul a început să se simtă prins într-o buclă de încercare de a identifica ceea ce provoacă atenția. Pentru a petrece mai mult timp cu ele și pentru a crește numărul de conversii, aveau nevoie de un mijloc de a identifica clienții potențiali care merită să fie urmăriți.
Am luat decizia de a avea o conversație cu ceilalți clienți ai noștri pentru a confirma această problemă.
Obținerea de reacții:
Când am început să cerem contribuția clienților, răspunsurile pe care le-am primit au fost destul de benefice. Se pare că toată lumea se confrunta cu aceleași probleme.
Drept urmare, am avut o idee mai clară despre ce așteptau clienții noștri de la noi. De la consumatorii noștri, am reușit să culegem informații pertinente care ne-au ajutat să creăm o metodologie pentru evaluarea clienților potențiali.
Descoperirea:
Echipa noastră de produse a început să se gândească după ce a primit comentariile de la echipa de succes a clienților și le-a transmis acestora. Ne-am plasat în poziția clientului nostru și am identificat potențiale obstacole pentru a aborda preocupările acestora. Acelea erau,
- Eliminarea incertitudinii și identificarea oportunităților interesante
- Creșteți ratele de conversie
- Simplificați procedura de conversie
- O creștere a producției de vânzări
- Reduceți cantitatea de muncă manuală
Reprezentanții de vânzări pot face acest lucru dacă sunt conștienți de clienții potențiali de mare valoare. Perspectivele trebuie evaluate cantitativ pentru asta. Drept urmare, am luat decizia de a crea un program de scor pentru clienți potențiali pentru a remedia problemele.