Instagram

Categorii

Cele mai citite

Strategia de vânzări vs. Ciclul de vânzări

Sales strategy vs. Sales cycle scaled

În ciuda faptului că aceste cuvintele sunt folosite ocazional în mod interschimbabil, este esențial să înțelegem distincția dintre procesul de vânzări al unei companii și tehnica sa de vânzare. Procesul dvs. de vânzări, care servește drept ghid pentru eficacitatea lor în vânzare, este urmat cu strictețe de către oamenii de vânzări. Dimpotrivă, o metodologie de vânzări este teoria sau ideea care ghidează strategia de vânzări a echipei tale.

De exemplu, echipa ta poate folosi tehnica de vânzare a soluțiilor, care pune accent pe întâlnirea potențialilor acolo unde se află și creând soluții personalizate care țin cont de dificultățile sau obiectivele lor individuale. Vânzarea Challenger este o altă tehnică de vânzare populară, în care vânzătorii informează potențialii potențiali despre piață, consecințele specifice ale afacerii și potențialul pieței.

Echipa ta poate folosi o varietate de strategii de vânzări pentru a-și îmbunătăți procesul de vânzare; asigurați-vă că le investigați pe toate pentru a alege pe cea care va funcționa cel mai bine pentru compania dvs.