După ce am abordat elementele fundamentale, haideți să aprofundăm puțin mai mult câteva metode dovedite pentru a pune în aplicare un proces eficient de gestionare a vânzărilor.
Găsirea reprezentanților cu expertiza adecvată poate fi un efort care necesită timp – Consumator, iritant și costisitor. Cu toate acestea, cheltuiala de a angaja un agent de vânzări calificat, care să vă reprezinte marca, să creeze legături de lungă durată cu clienții și să încheie acele afaceri de mare valoare, merită. Asigurați-vă că solicitanții pe care îi selectați sunt diverși, că sunt în concordanță cu principiile firmei dvs. și că posedă competențele transversale necesare (de exemplu, empatie, umilință și inteligență emoțională). Investește în succesul echipei tale de vis după ce îi vei recruta! Cereți-le feedback cu privire la modul în care vă puteți îmbunătăți în calitate de manager, oferiți-le formare și sprijin permanent, puneți-le la dispoziție instrumentele de care au nevoie pentru a-și îndeplini sarcinile și încurajați-le atât dezvoltarea profesională, cât și cea personală. Reprezentanții vor să știe că le asigurați spatele, prin urmare, permiteți-le să se dezvolte ca urmare a grijii dumneavoastră.
Canalele de feedback – În anumite circumstanțe, feedbackul individual este crucial, însă aportul public poate încuraja o competiție sănătoasă în rândul personalului dumneavoastră. Reprezentanții pot fi inspirați să își îmbunătățească performanțele prin împărtășirea comentariilor pe rețelele sociale interne, pe canalele Slack și pe alte platforme. Cu toate acestea, fără tehnologia corectă, obținerea și condensarea acestor date necesită multă muncă. Un instrument de abilitare a vânzărilor face rapidă și simplă urmărirea progresului și comunicarea acestuia în timp real, permițând membrilor echipei să sărbătorească succesele celorlalți, să ofere sfaturi și să lucreze împreună la tranzacțiile dificile pe măsură ce acestea apar.
Utilizarea datelor și proiectarea cu înțelepciune – 60% dintre firmele de vânzări susțin că nu au o strategie clară și metodică de previzionare. Acest lucru cauzează ineficiențe în cadrul departamentelor de vânzări, operațiuni, marketing și finanțe, precum și pierderi de timp și apeluri de vânzări sub așteptări sau eronate. Tehnologiile adecvate sunt necesare pentru ca managerii de vânzări să înregistreze și să transmită în mod automat activitatea cumpărătorului și a vânzătorului pe întregul ciclu de venituri. Capacitatea de a vedea care acorduri sunt cele mai vulnerabile le permite să intervină înainte de a fi prea târziu și să le salveze. Previziunile exacte sunt esențiale pentru a genera o creștere previzibilă și eficientă a veniturilor, pentru a înțelege starea pipeline-ului și pentru a reveni rapid pe drumul cel bun.