Dezvoltarea unui proces de vânzare de succes necesită un plan de execuție solid. Gândiți-vă la următoarele tehnici de mare impact pe măsură ce vă dezvoltați procesul.
Utilizați datele dvs
Datele sunt piatra de temelie a unui proces de vânzare stabilit. Nu orice date, ci date utile și perspective care dezvăluie punctele forte și punctele slabe ale procesului dvs. actual. Dacă în prezent evaluați performanța echipei dvs. numai pe baza valorilor de implicare, probabil că pierdeți o mulțime de informații care ar putea crește fericirea clienților și angajaților, ar putea reduce ciclul de vânzări și ar putea crește veniturile. Cu toate acestea, doar 30% dintre firme susțin că sunt pregătite în mod adecvat să-și folosească datele pentru a-și îmbunătăți strategia.
Treceți dincolo de valorile dvs. obișnuite și utilizați-vă datele pentru a elucida scopul sau obiectivul din spatele fiecărei întâlniri potențiale dacă doriți să construiți un proces de vânzare robust și competitiv. Echipa dvs. poate realiza acest lucru datorită instrumentelor posibile de tehnologie, cum ar fi analiza sentimentului cumpărătorului, care le oferă posibilitatea de a evalua rapid și pe larg răspunsurile potențialului.
Folosind tehnologiile adecvate, puteți:
• Prioritizează secvențele în funcție de rata răspunsurilor afirmative
• Examinați secvențele care au ca rezultat o mulțime de respingeri sau dezabonări.
• Examinați secvențele care au ca rezultat feedback sau recomandări mai favorabile.
• Folosiți-vă datele pentru a concentra eforturile echipei dvs. și mai mult pe secvențele de conversie superioară.
• Informați echipele de marketing despre informații noi pentru a le ajuta să îmbunătățească calitatea MQL-urilor.
• Identificați secvențele care ar trebui eliminate sau eliminate.
• Reglați mesajele
• Identificați punctele forte și deficiențele fiecărei repetări.
Liderii și managerii pot dezvolta un proces de vânzări care crește productivitatea, implicarea și veniturile cu ajutorul acestor activități minore bazate pe analize aprofundate în timp real.
Descrieți clar personalitatea cumpărătorului dvs
Mai întâi trebuie să înțelegeți cui vindeți și cum vor experimenta călătoria dvs. de cumpărare pentru a dezvolta o strategie de vânzări care să fie de fapt productivă atât pentru afacerea dvs., cât și pentru clienți. Petreceți ceva timp creându-vă personajele cumpărătorului și profilul ideal al clientului (ICP), astfel încât să puteți decide cum să implicați eficient clienții pe parcursul procesului de vânzare.
Adaptarea inadecvată a soluției de piață poate avea un efect negativ asupra performanței financiare a unei organizații, deoarece companiile nu reușesc adesea să găsească tipul corect de clienți pentru bunurile sau serviciile lor. Asigurați-vă că stabiliți aceste specificații și le încorporați în procesul dvs. de la început. Un proces de vânzare eficient necesită o înțelegere aprofundată a caracteristicilor cumpărătorului care oferă cea mai bună (și cea mai durabilă) valoare și care reflectă punctele dificile, prioritățile, datele demografice și expertiza în domeniu.